Thursday, August 18, 2011

My Life: Sambungan ceriterr !!



assalamualaikum...

ape kabar blog!!!arie nie 18.8.2011 saye nak sambung balik cerite saye pasal pergaduhan pelajar luar n asrama ari tu...sambungan yerr ialah pergaduhan tersebut akhirnyerr dah ok :)..nak tahu cam ne???gini,mase tu kami (plajar luar) tak puas hati dengan tindakan plajar asrama n kami britahu kpd guru kelas kami ..kami menceritakan ape yg telah dilakukan oleh pelajar asrama ..guru kelas kami pon membri cadangan supaya kite(plajar luar) bri peluang kpd plajar asrama ape yg diorg nak buat.kami pon trime je...slepas tu kami tidak layan pun plajar asrama...sehinggalah peperiksaan p2 tiba.. .....habis p2 ,,kami plajar luar merancang tuk kembalikan semula kelas kami seperti biasa...mula x2 plajar asrama tak setuju dgn rancangan kami,akhirnyee mereka terima juga..alhamdulillah...:D Akhirnyee hubungan sekelas muncul kembali......kami sekelas berjanji tidak akn buat seperti itu lg n kami buat perjanjian yg kami akn berbincang bersama-sama apabila membuat satu keputusan...begitulag ceritanyerr

*saye harap sesiapa yg membaca ni ambil lah pengajaran yerr n jgn ikut ape yg kami lakukan ini..:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...






Big Time Rush

Big Time Rush
My Big Brothers Forever ♥